#1morekm – Το 1ο επεισόδιο της 2ης σεζόν (Πρεμιέρα)

Καλωσορίζουμε, επίσημα, τον φθινοπωρινό καιρό με το πρώτο #1morekm της σεζόν.

 

Έχεις συμμετάσχει ξανά στο #1morekm;

Ωραία.

Κυριακή 14 Οκτωβρίου, στις 09:30, στο γνωστό μέρος του Υμηττού, ντύσου φθινοπωρινά, φέρε (αν θες) παρέα για τρέξιμο, φέρε κάτι να δροσιστείς και μη φέρεις το παραμικρό για φάγωμα μετά το τρέξιμο – το φροντίζουμε εμείς.

 

Δεν έχεις συμμετάσχει ξανά στο #1morekm αλλά το σκεφτόσουν εδώ και καιρό; Τότε διάβασε και την επόμενη ερώτηση.

Μήπως σε προβλημάτιζε ότι “οι άλλοι” μπορεί είναι πιο “δρομείς” από εσένα; Τότε διάβασε και την επόμενη ερώτηση.

Ένιωθες “κάπως” που εσύ με το ζόρι κάνεις λίγο πάνω από τα 3-4 χιλιόμετρα;

Yπέροχα.

Κι απολύτως φυσιολογικά.

Αλλά δεν είναι αλήθεια.

Και, κυρίως, δεν έχει σημασία.

Ο μόνος “ανταγωνιστής” είναι ο εαυτός σου.

Οπότε μην το σκέφτεσαι.

Για εσένα γίνεται.

Μετά τη φωτογραφία, ακολουθούν αναλυτικές πληροφορίες.

(πηγή αρχικής φωτογραφίας – Τα γραπτά δικά μας)

Nα έρθεις.

 

 

Τί είναι το #1morekm;

“Άλλο 1 χιλιόμετρο”. Αν ποτέ ξεκίνησες για 4 χλμ τρέξιμο και στην πορεία πήρες την απόφαση για άλλο 1 χιλιόμετρο, κάνοντας μια μικρή αυθόρμη υπέρβαση, καταλαβαίνεις ακριβώς γιατί το ονομάσαμε έτσι. Στην ουσία το “#1morekm” είναι όποτε μαζευόμαστε και τρέχουμε (μεγάλη υπόθεση – μη το γελάς). Χωριζόμαστε σε 2 γκρουπ, το ένα τρέχει 4 χλμ και το άλλο τρέχει 8 χλμ και τα 2 με ήπιας έντασης τρέξιμο (από 6 λεπτά το χιλιόμετρο και βάλε).

Έρχεται όποιος θέλει και μπορεί και ασχολείται και “πάντα ήθελε αλλά όλο δεν μπορούσε”.  Μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή είτε από twitter με hashtag το #1morekm είτε με email στο ofreddos@gmail.com είτε με σχόλιο κάτω από αυτό το κείμενο. Η “δήλωση συμμετοχής” αποσκοπεί περισσότερο στο να σε περιμένουμε πριν ξεκινήσουμε. Και για να υπολογίσουμε τα μετάλλια που θα απονείμουν τα ημίγυμνα μοντέλα μας (θα λέγαμε αν δίναμε μετάλλια) (ή αν τα μοντέλα μας ήταν ημίγυμνα) (ή αν είχαμε μοντέλα). Όποιος θέλει να φέρει και φίλο/φίλη, ακόμα καλύτερα. Αν μάλιστα τυγχάνει να είναι ημίγυμνο μοντέλο που έχει ως χόμπι να απονείμει μετάλλια τότε να μας το πει εγκαίρως για να παραγγείλουμε, χαλάλι το κόστος – δε γ*μιέται.

 

Πληροφορίες για να έρθεις

Το πρωί της Κυριακής 14 Οκτωβρίου θα πάμε για απολαυστικό, ήπιας έντασης τρέξιμο στους πρόποδες του Υμηττού, σε ευθεία με ελάχιστη ανηφόρα, μέσα στα δέντρα. Έχουμε δυο διαδρομές ώστε να κάνει ο καθένας αυτή που τον ικανοποιεί και του περισσότερο στις αντοχές του.

Η πρώτη διαδρομή είναι για 4 χιλιόμετρα σε άσφαλτο (2 να πας και 2 να γυρίσεις). Ξεκινάει από το μεσαίο μπλε σημείο και φτάνει μέχρι το δεξιά -όπως κοιτάτε- σημείο κι επιστρέφει.

Η δεύτερη διαδρομή κάνει τα ίδια 4 χλμ της πρώτης και κατόπιν συνεχίζει στην άλλη πλευρά. Είναι ιδιαίτερα απαιτητική, ιδίως από το 5ο μέχρι το 6ο χλμ, λόγω ήπιας αλλά συνεχούς ανηφόρας. Η κάθε πλευρά είναι από 4 χλμ (2 να πας, 2 να γυρίσεις) οπότε όλοι τερματίζουμε εκί απ’ όπου ξεκινάμε όλοι.

Χάρτης:

 

 

Όλες οι χρηστικές πληροφορίες συγκεντρωμένες:

Μέρα: Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012
Ώρα έναρξης: 09:30
Δελτίο Καιρού: Λιακάδα, ήπια θερμοκρασία (20 βαθμοί), ελαφρύ αεράκι, κανά σύννεφο περαστικό. Φθινόπωρο. Αναλυτικά ο καιρός της συγκεκριμένης περιοχής.
Τόπος έναρξης
: Πρόποδες Υμηττού (χάρτης) – meeting point στη μεσαία κουκίδα του χάρτη, θα καταλάβετε το σημείο διότι έχει αρκετά αυτοκίνητα. Μη ντραπείτε να ρωτήσετε ποιοί είμαστε, το πολύ πολύ να αποκτήσετε (άλλη) μια άβολη ιστορία να γελάμε όλοι μαζί όσο τρέχουμε.
Οδηγίες πρόσβασης: Συμβουλευτείτε το χάρτη, έχει ό,τι χρειάζεστε. Αν έρθει κάποιος από μακριά, υπάρχει η έξοδος Αττικής Οδού “Παπάγος”, μόλις βγείτε πάτε αριστερά για 1 χλμ (περνάτε κοιμητήριο Παπάγου). Aν ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο, ρωτήστε εγκαίρως με email στο ofreddos@gmail.com.
Αναμενόμενη διάρκεια (ΜΟ): 30′ για τα 4 χλμ και 65′ για τα 8 χλμ
Προτεινόμενος ρουχισμός: Παπούτσια τρεξίματος (που σημαίνει όχι παπούτσια βόλεϊ που έχεις να φορέσεις από την άνοιξη και τα αγόρασες γιατί “είχαν ωραία χρώματα, να δες πως φωσφορίζει όταν ανάψω το black light. Γουάου, έτσι;”), σορτς (για κάτω), κοντομάνικο (όχι ιδιαίτερα light) για πάνω. Αν έρχεσαι από μάκρια, φέρε και 2o t-shirt ώστε ν’ αλλάξεις μετά τον τρέξιμο.
Pro tip: Αντιανεμικό ή φούτερ για μετά το τρέξιμο, σε περίπτωση που φυσάει.
Τι να φέρεις: Νερό & καλή διάθεση. Το νερό για να ξεδιψάσεις και την καλή διάθεση για να μη τσαντιστείς που θα βλέπεις εμάς να πίνουμε τα ισοτονικά μας και να τρώμε κάτι μπανάνες ΝΑ (με το συμπάθειο). Χωρίς πλάκα, αρκεί το νερό. Όλα τα άλλα τα πουλάμε φροντίζουμε εμείς.
Μουσική: Lost in the World (Kanye West)
Τηλέφωνο επικοινωνίας (σε περίπτωση που έρχεστε 1η φορά και θέλετε βοήθεια): 693 9268760

 

Για φανατικούς:

Αν θες να λαμβάνεις email ειδοποίησης για το #1morekm (πότε πάμε, δωρεάν συμμετοχές), μπορεί να συμπληρώσεις το email σου στην παρακάτω φόρμα:

 

 

Θα λάβεις email επιβεβαίωσης εγγραφής. Ανά πάσα στιγμή μπορείς να ξεγραφτείς (έχω όμως το δικαίωμα να σας κάνω μούτρα). Ενημερωτικά, χρησιμοποιώ την πλατφόρμα newsletter “Mailchimp”.

 

Έχουμε και playlist με powersongs για τρέξιμο.
Φρέντος // 19:55

Comments

  1. ilias

    Γουστάρω πολύ ναούμ να πάρω μέρος την Κυριακή στο 1morekm. Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω(με βλεπω στο γκρουπ των 4km) αλλά το κείμενο με έχει “ψήσει” αφάνταστα ασούμε.Καναδυό χιλιομετράκια τα κάνω 3-4 φορές την βδομάδα.Αυτά να πούμε να πούμε.
    Ελπίζω να με δεχτείτε.
    Ηλίας (Ψάιλους) Γουδί(με γιώτα,χρόνια τώρα)
    Καλό βραδάκι.

  2. ilias

    Επίσης αν κάνετε πιο λιανά το πως ερχόμαστε από Μεσογείων ας πούμε,θα σας είμαι υπόχρεως.

  3. Manos

    Θα είμαι εκεί από τις 7:00 το πρωί γιατί μετά αρχίζει και ζεσταίνει! Ηλία μπες Παπάγου και ακολούθα τις ταμπέλες για “Νεκροταφείο Παπάγου”. Αφού το περάσεις (στο δεξί σου χέρι) μετά από 300-400 μέτρα θα δεις πολλά αυτοκίνητα παρκαρισμένα. Πάρκαρε κι εσύ και έφτασες! Είναι από τις καλύτερες διαδρομές για τρέξιμο!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *