Θερμή παράκληση: Μην ενοχλείτε άσκοπα τους καθηγητές

Γνωρίζετε καλά πως η στήλη επιτελεί κοινωνικό έργο.

Μιλάει για φαγητό, μιλάει και προσκαλεί για τρέξιμο, μιλάει για μουσική, μιλάει για ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, γενικότερα δίνει λύσεις σε προβλήματα.

Οπότε σήμερα θα θέλαμε να βοηθήσουμε σε κάτι κάπως διαφορετικό αλλά πραγματικά σημαντικό.

Παρακαλώ για την προσοχή όλων.

Όσοι είστε Πάτρα και σπουδάζετε στο Τμήμα Μοναχικών Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, παρακαλώ να προσέξετε ακόμα πιο πολύ.

Ακούστε όλοι προσεκτικά αυτό που έχουμε να σας πούμε;

Έτοιμοι;

Λοιπόν.

 

 

 

(διαβάστε προσεκτικά και κατόπιν τηρήστε αυστηρά το εξής)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ ΑΣΚΟΠΑ ΤΟΝ κ. ΒΕΛΓΑΚΗ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνοι;

 

 

 

 

 

Μην τον ενοχλείτε άσκοπα.

 

 

 

Αν έχετε κάποιο σκοπό, ναι, να τον ενοχλήσετε.

Αλλά αν δεν έχετε κάποιο σκοπό και πάτε να τον ενοχλήσετε άσκοπα, όχι, να μην τον ενοχλήσετε.

 

Ακολουθεί ανακοίνωση (αυτούσια, όπως αναρτήθηκε σε δημόσιο χώρο) και ανάλυση:

Συνοψίζουμε σε 10 βασικά σημεία:

  1. Μην ενοχλείτε άσκοπα. Μόνο αν έχετε σκοπό.
  2. Για οτιδήποτε χρειάζεστε και έχει σχέση με τη Φυσική, να ρωτήσετε τον κο Μαγουλά.
  3. Αν ο κος Μαγουλάς δεν σας ικανοποιήσει με την απάντηση του (ελαφριά μπηχτή για τις ικανότητες του; Το προσπερνάμε), τότε προσπαθείστε να δείτε τον κο Βελγάκη.
  4. Αν προσπαθείτε να δείτε τον κο Βελγάκη μπορείτε να το κάνετε ΜΟΝΟ στις ώρες γραφείου και πιο συγκεκριμένα στη ΜΙΑ ώρα γραφείου (12 με 1μμ).
  5. Αν προσπαθείτε να δείτε τον κο Βελγάκη στις ώρες γραφείου δηλαδή στη μια ώρα γραφείου, φροντίστε να το κάνετε όταν δεν απουσιάζει. Αλλιώς θα απουσιάζει.
  6. Αν προσπαθείτε να δείτε τον κο Βελγάκη στις ώρες γραφείου δηλαδή στη μια ώρα γραφείου και απουσιάζει, μπορείτε να στείλετε εμαιλ στη διεύθυνση “το-μουτζούρωσα-για-να-μην-τρολλάρετε@patra.gr”. Αν δεν βάλετε το email σε “εισαγωγικά”, δεν θα πάει ποτέ, να το ξέρετε.
  7. Αν, μετά από ΟΟΟΛΑ αυτά, επιμένετε να δείτε τον κ. Βελγάκη και έχετε έρθει να τον δείτε στις ώρες γραφείου δηλαδή στη μια ώρα γραφείου και δεν απουσιάζει τότε μπορείτε να κτυπήσετε την πόρτα. Όταν ακούσετε “εμπρός” ανοίξετε την πόρτα. Αν ακούσετε “ποιός;”, “ναι;”, “επ”, “ωπ”, “αμάν, τρόμαξα”, “παρακαλώ;”, “ναι, και τί γίνετε; Με τί άλλο ασχολείστε” κλπ, τότε καθίστε ακίνητος μέχρι να ακούσετε “εμπρός”.
  8. Όταν, με το καλό, ακούσετε “εμπρός”, ανοίξετε την πόρτα και ρωτήσετε “μπορώ (;) να” ή “παρακαλώ κ. καθηγητά” ή “κ. Βελγάκη……….”. Τεράστια προσοχή στο ερωτηματικό σε παρένθεση του “μπορώ (;) να” ώστε να δείχνει ότι ναι μεν έχετε αυτοπεποίθηση αλλά κι ότι δεν είστε απόλυτος και παραμένετε ανοιχτόμυαλος. Εξίσου μεγάλη προσοχή και στα αποσιωπητικά σας ώστε να έχουν 10 τελείες “……….” μετά το “κ. Βελγάκη” και όχι 3 τελείες “…” όπως έχουν συνήθως τ’ αποσιωπητικά. Προσοχή. Είναι κρίμα να την πατήσετε στις λεπτομέρειες.
  9. Πάμε τώρα στο πιο σημαντικό κομμάτι απ’ όλα. Αν επιμένετε να δείτε τον κ. Βελγάκη, κτυπήσετε την πόρτα, σας ευλογήσει ο Παντοδύναμος και ακούσετε “εμπρός”, ανοίξετε την πόρτα και ρωτήσετε με επιδέξιο τρόπο “μπορώ (;) να” με προσοχή στο ερωτηματικό ή “παρακαλώ κ. καθηγητά” ή “κ. Βελγάκη……….” με προσοχή στα 10 αποσιωπητικά, τότε λέτε μεγαλόφωνα το αίτημα σας. Παράδειγμα: Κτυπάτε πόρτα. ακούτε “εμπρός”, ανοίγετε πόρτα και ρωτάτε “παρακαλώ κ. καθηγητά ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ;”. Προσοχή ρεμάλια. Μη και πάει κανείς και κτυπήσει πόρτα, ακούσει “εμπρός”, ανοίξει πόρτα και ρωτήσει “παρακαλώ κ. καθηγητά” και αμέσως μετά δεν πει ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΑ το αίτημα του σαν να του πάτησαν το πόδι 10 αφρικάνικοι ελέφαντες τότε θα τον πάρει και θα τον σηκώσει! Προσοχή! Αν σας έχει κλείσει ο λαιμός, να πάτε άλλη μέρα. Αν μιλάτε εκ φύσεως χαμηλόφωνα, να πάτε με ντουντούκα. Κατανοητό; ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΑΑΑΑ!
  10. Διαφορετικά μην ενοχλήσετε άσκοπα τον κ. Βελγάκη. Γενικά να μην ενοχλείτε άσκοπα. Μόνο αν έχετε σκοπό. Ακριβώς αυτό που σας διευκρίνησα στο 1. Οπότε πάμε ξανά!

Προσοχή: Όποιος δεν τα κάνει όλα αυτά σωστά σε οποιοδήποτε στάδιο και να βρίσκεται (πχ να προσπαθεί να δεί τον κ. καθηγητή σε ώρες γραφείου δηλαδή τη μια ώρα γραφείου και να μην απουσιάζει), κόβεται και ξαναπάει στην αρχή της ουράς (να πρέπει να ρωτήσει τον κο Μαγουλά – good luck with that).

 

Αλληλεγγύη & χαιρετισμούς & δάκρυα γέλιου στους ΑΡΦ του CEID Πατρών
Φρέντος // 19:10

Comments

  1. Jason

    Αν μετα το χτύπημα πεις “κε Βελγακη, μπορώ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΩ ΑΣΚΟΠΑ”;

  2. Dimin

    πως μπορω να σου στειλω παρομοιο απο καθηγητη απο πανεπιστήμιο εξωτερικού ?

  3. Post
    Author
    Freddos

    Πολύ εύκολα. Κατασκευάζεις μια μηχανή του χρόνου, πηγαίνεις στο 1996, ανοίγεις λογαριασμό Yahoo! ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ EMAIL ME ATTACHMENT!

    (sorry για το ύφος, έχω καλό σκοπό)

  4. Bbs

    Είναι πέρα για πέρα αλήθεια και λίγα λέει. Τον έψαχνα για 4 μήνες, ο κ. Μαγουλάς μου είπε ότι λείπει στην Κρήτη. Όταν τον βρήκα η πόρτα ήταν μισάνοιχτη, μια χαραμάδα. Την χτύπησα, λέει “Εμπρός”. Πάω να μπω, μου λέει “Μην ανοίγεις την πόρτα, πες τι θες” !!! Μιλάω στην πόρτα, χωρίς να τον βλέπω καθώς το γραφέιο του είναι πίσω από την πόρτα, του λέω τι θέλω. Μου λέει “Τώρα το θυμήθηκες;”. Του λέω “Σας ψάχνω τέσσερεις μήνες και λείπατε στην Κρήτη, σας έχω στείλει τόσα mail”. “Ποιος έλειπε παιδί μου, τι είναι αυτά που λες, εγώ εδώ είμαι κάθε μέρα”…

    Και πάλι, λίγα λες…

  5. wolfm

    Οσοι απο εμας ειχαμε την “τεραστια τυχη” να περασουμε απο τα ελληνικα ΑΕΙ-ΤΕΙ εχουμε ζησει πολλες παρομοιες καταστασεις με του κυριου Βελγακη. Απλως σε εμας δεν ειχαν κανει καν τον κοπο να το γραψουν σε ανακοινωση ετσι επρεπε να μαντεψουμε τα συγκεκριμενα κουλα απο μονοι μας ( οτι δηλαδη ο καθηγητης θα ειναι αφαντος πιθανον για ολη τη μερα , οτι πρεπει να του απευθυνεσαι λες και μιλας στον ιδιο τον Θεο και διαφορα αλλα χαριτωμενα.

  6. Rodman

    Φρέντε θίγεις ευαίσθητα και ρομαντικά θέματα 😉
    Είχα την τυχη (;) να τους έχω και τους δύο το 97-98… Epic-ές στιγμές/φυσιογνωμίες
    Τούτο και κλείνω: ο Βελγάκης στη Φυσική Ι εξέταζε τους φοιτητές στο γραφείο του σε τετράδες/πεντάδες με ερωτήσεις του στύλ: “Κοίτα έξω από το παράθυρο και πες μου τι χρώμα έχει ο ήλιος…” και άλλα ευτράπελα.

    Υ.Γ. Κάποια μέρα θα σου μιλήσω και για τον Αλεξόπουλο

  7. Shooos

    Τι μου θύμησες τώρα!! Προφορική Βελγάκη ->εμπειρία ανεκτίμητη

  8. Φωτης

    Ο εν λόγω καθηγητής ήταν ο λόγος που χρώσταγα Φυσική 5ο έτος κ όχι για κάποιον άλλο λόγο αλλά γιατί απλά δεν τον πήγαινα. Μπορεί σαν επιστήμονας να είναι καλός, δεν το ξέρω, αλλά σαν καθηγητής είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟΣ. Παλιότερα ήταν λίγο καλύτερος, τώρα απ’ότι φαίνεται έχει γίνει απλά γραφικός. Αλλά κ ο κ.Μαγουλάς..μεγάλη μορφή κ αυτός..

  9. e_re_glentia

    Το έχει το μάθημα/τμήμα

    Παλιότερο χαριτωμένο όταν φιλοξενούμασταν στο ΒΑ (οι μυημένοι το’πιασαν φαντάζομαι)

    Μπαλινει μέσα ο κ. Π (Φυσική Ι και ΙΙ) να μας συστηθεί…λέει κάτι κουλά (ότι του κάνανε πράκτορες κατασκοπία στο εργαστήριό του να του κλέψουν το κράμα του τότε στον ψυχρό πόλεμο και άλλα χαριτωμένα)…και μετά λέει:

    “Μαζί μας θα είναι και ο κύριος Μ”

    (ο κ. Μ είναι στην πόρτα να τον δούμε/να μας δεί)

    Συνεχίζει ο Π.

    “ο κύριος Μ είναι ένας από τους καλύτερους θεωρητικούς” _(ή πρακτικούς; δεν θυμάμαι)_ “φυσικούς στην Ευρώπη”.

    Και με το ίδιο σοβαρό ύφος:

    “Κύριε Μ….τον καφέ μου”

    και τότε πάντως για το εργαστήριο στον Μαγουλά πηγαίναμε (Βελγάκη δεν ξέβρω)

  10. Μαθηματικός

    Εγώ στη σχολή μου έχω πετύχει άλλο επικό σκηνικό. Καθηγητής-γνωστός τεμπέλαρος- έχει αναλάβει να μας δώσει το σύγγραμμα για ένα μάθημα. Ο μόνος τρόπος ήταν στο γραφείο του,σε κανέναν εκδοτικό οίκο. Αφού πηγαίναμε όλες τις μέρες τις οποίες είχε αναρτήσει και ποτέ δεν ήταν εκεί,λίγο πριν την εξεταστική,κάναμε παράπονα στον καθηγητή που έκανε το μάθημα. Αυτός αφού σκυλόβρισε το “συνάδελφο” μας είπε ότι κανόνισε και μια συγκεκριμένη μέρα, 3.30-5.30 θα είναι στο γραφείο του για να μας το δώσει. Κάποιοι τυχεροί όντως το πήραν,αλλά στις 5 σταμάτησε να ανοίγει και κάποια παιδιά που μέχρι εκείνη την ώρα είχαν μάθημα δεν μπορούσαν να το πάρουν.Ο τύπος όμως ήταν και γνωστός ηλίθιος. Ένα παιδί κάλεσε στο σταθερό του γραφείου κι αυτός το σήκωσε!!! Ακολούθησε ο μαγικός διάλογος: -Ναι κύριε τάδε είστε στο γραφείο; -Ναι παιδί μου. -Ε,άνοιξε να σε γαμ…

  11. nick-ceid

    Βελγακης ειπε οταν ημουν στον πρωτο ετος. ” εσεις ειστε στο 5ο υπογειο της φυσικης και εγω στον 80ο οροφο”
    Απο οτι βλεπω εχει τρελαθει τελειως. Σε λιγο θα τους βαλει να βαρανε και προσοχη και να παρουσιαζονται πριν μπουν στο γραφειο του.

    “Μηχανικος Η/υ 4ο ετης , αναφερω κυριε Βελγακη ερωτηση για εξεταση μαθηματος”
    “Τι; απαραδεκτο ; 3 εξεταστικες κομμενος ”

    οπου μαγουλας βαλτε καλυτερα πασιεντζας ειναι πιο γνωστος ετσι. τουλαχιστον οταν ημουν στην σχολη, αν και πιστευω ακομα ετσι θα ειναι.

    Βαλτε ρε παιδια κι ενα θεμα για τον κυρ Λευτερη τον ελεγκτη στο 6. ειναι κι αυτος επιπεδου βελγακη. εκαστος στο ειδος του.

  12. e_re_glentia

    Μαθηματικέ εγώ έχω ζήσει το εξής…Βίβλια μια μέρα της βδομάδας (δεν θυμάμαι ποια), κάθε δεύτερη βδομάδα όμως και για κάποια ώρα το πρωί (νομίζω μέχρι 9)…τω καιρό εκείνο τώρα δεν υπήρχε τρένο, ούτε είχανε βάλει τα ΚΤΕΛ ακομα κλπ οπότε τραβολογιόμασταν με το κλασσικό λεωφορείο Νο 6 παστωμένοι σαν σαρδέλες όταν και ΑΝ μας έκανε την τιμή να σταματήσει για να μας φορτώσει (αν δεν ήταν ήδη γεμάτο ή δεν ήταν ρεζερβέ για καμία άλλη στάση που οι φοιτητές ήταν αρκετοί για να γεμίσουν το γήπεδο Παναχαικής)

    οπότε για να φτάσεις Παν πριν τις 9 έπρεπε να ξυπνήσεις αχάραγα, να θυμηθείς ότι κάθε δεύτερη Πέμπτη (π.χ.) μπορείς να πάρεις βιβλίο κλπ κλπ

    τα κάνω όλα αυτά, οπότε φτάνω τρέχοντας 9 παρά 5 στο γραφείο της γραμματέως (τσεκάρω ρολόι πριν μπω γιατί έχω μάθει πλέον με τι καθάρματα έχω να κάνω)…στη δεξιά πλευρά του γραφείου ένας πάκος βιβλία…στην αριστερή πλευρά η κατάσταση με τα ονόματα προς υπογραφή…διευκρίνηση για τους νέους: τότε υπέγραφες την κωλοκατάσταση, έδειχνες πάσο, έπαιρνες βιβλίο, τέλος…στη μέση λοιπόν βιβλίων-κατάστασης και πίσω απο το γραφείο, η γραμματέας…ξανθιά, πενηντάρα, με κλασσικό στυλάκι “προσοχή πως μου μιλάτε είμαι σε επικίνδυνη ηλικία (κλπ)”…

    Αφού λοιπόν λέω ότι θέλω βιβλίο, μου λέει αυτή:

    “Βιβλία κάθε δεύτερη Πέμπτη μέχρι τις 9…έλα σε 15 μέρες, αν τα δίνουμε ακόμη”

    “Μα είναι 9 παρά 5” λέω εγώ και δείχνω ρολόι

    “Με το δικό μου ρολόι είναι 9 και 5” ………………….(εδώ πάνε οι 10 τελείες του Βελγάκη)

    (και ναι, καταφέραμε να τελειώσουμε αυτή την κωλοσχολή χωρίς ψυχοφάρμακα)

  13. licia

    Εεε συγγνώμη…καθημερινά ώρες γραφείου??? Πρώτη φορά το βλέπω! Respect στον κο Βελγάκη..

  14. maria-ceid

    @nick-ceid θα ερθει και η σειρα του Λευτερακη!! Οσο για τον ουρανοξυστη γνωσεων του, το εχει αναφερει ξανα. Α και ενημερωτικα δεν εχει αλλαξει τιποτα, μονο ισως να εχει παχυνει λιγο ο Μαγουλας… εξαλλου ειναι πασιγνωστο πως οι πασιεντζες παχαινουν!!!!!

  15. taloporimenos-11etis-fysikos

    Milame gia pera pera alithinh anakoinosi poy perigrafei ti ginete oxi mono sto CEID patras alla se PARA PARA POLLES sxoles tin idia katastash.

    Adiallaktous kai aplisiastous kathigites-theous, poy oudepote einai sto tmima, outedepote tous vriskeis, oudeponte apantane email..

    Profanws ta idia kai oi grammateies. Otan parw ptyxio orkizome na dimosiefsw allilografies gia na gelasoyme h kai na klapsoyme.

  16. Ατεής

    Άλλο ένα τραγελαφικό story:
    Μεγάλο ΑΤΕΙ βορείου Ελλάδος και ο καθηγηταράς (ας τον πούμε Mr. Winter) παραδίδει μάθημα λειτουργικών συστημάτων:

    “Δύο διεργασίες συνδέονται με διοχέτευση π.χ. who|grep root” (βλ. σύμβολο | – γνωστό και ως pipe).

    Μία κοπέλα ρωτάει τί είναι αυτό το σύμβολο.

    Και ο Mr. Winter: “Καλά κυρία μου, φτάσατε στο 6o εξάμηνο και δεν έχετε μάθει ακόμα να κάνετε πίπες”…

  17. Ηλίας

    Θεος ο Βελγακης.
    Εμεις λεγαμε οτι στις διορθωσεις πεταγε τα γραπτα σε ενα τραπεζι κι οσα μεναν πανω περναγαν κι οσα πεφταν κατω τα εκοβε.

    Εγω εχω ζησει ωραιο σκηνικο με το Μπουρα.
    Του εχω στειλει mail και καθομαι στο υπολογιστικο και βλεπω απαντηση “επικοινωνησε μαζι μου”. Σηκωνομαι, λοιπον, και παω στο γραφειο του. Και μου λεει “παιδι μου, στειλε mail να επικοινωνησουμε”. Γυρναω στο υπολογιστικο και στελνω mail. Παω μετα σπιτι και βλεπω απαντηση “Ελα στο γραφειο μου”!!!

  18. pan-civil

    Μία από τις ατελείωτες ιστορίες καθημερινής τρέλας που ζήσαμε οι πιο παλιοί και εξακολουθούν να ζουν οι νεότεροι στο αθάνατο ελληνικό πανεπιστήμιο. Δεν πιστεύω να υπάρχει φοιτητής που να μην έχει μια παρόμοια ιστορία να διηγηθεί. Από τα πιο σύντομα και συνάμα επικά που θυμάμαι εγώ είναι να παρακαλάμε καθηγητή να μας ανακοινώσει τη βαθμολογία στο μάθημα της προηγούμενης εξεταστικής (Φεβρουαρίου) μία μέρα πριν την επόμενη εξέταση (Ιουνίου) γιατί δεν ξέραμε αν πρέπει να πάμε να δώσουμε ή όχι και φυσικά η ανάρτηση βαθμολογίας σε άλλο μάθημα όπου έχει περάσει το 16,8% των φοιτητών (σημειωμένο με μεγάλα κόκκινα γράμματα) και από δίπλα σε χαρτί η φράση “η βλακεία είναι ανίκητη”. Εννοείται ότι σε οποιοδήποτε ίδρυμα του πολιτισμένου κόσμου με μία απλή καταγγελία οι εν λόγω κύριοι-ημίθεοι θα είχαν πάει στο σπιτάκι τους πρωτού στείλουν εμάς στο ψυχιατρείο.

    Το τι έχουμε ζήσει εκεί μέσα δεν περιγράφεται…

  19. gil-galad

    Μηπως κατα τυχη εχεις διαβασει το θεατρικό “Η Αυξηση” απο τον Ζορζ Περεκ, Φρεντο;
    Οχι τιποτα αλλο το θυμηζει τοσο πολυ αυτο το ποστ. Αν οχι δοκιμασε το.

  20. Yotis

    Απλά ΕΠΙΚΟ.
    Το τι έχουμε ζήσει οι απανταχού φοιτητές των ΑΕΙ-ΤΕΙ αυτής της χώρας δεν λέγεται…
    Κάθε μέρα θα μπορούσαμε να γράφουμε και μια νέα εμπειρία.

  21. galahad

    Γιατί νομίζετε ρε παληκάρια ότι όλα αυτά τα γίδια τρέμουν την αξιολόγηση;;;

  22. mix-mix

    @nick-ceid : κυρ Λευτερη τον ελεγκτη στο 6 ???????

    Ti eipes twra re atheofove.. Tou xa piasei tin kouventa ena savvato thumamai (to 2006 prepei na tan) gurnwntas apo proodo..tou lew: ‘kala douleueis k savvatiatika?”.. opote ekatse dipla m k mou lege tin istoria tis zwis tou.. Aspromallis paradosiaka, ekeini tin xronia thumamai ta xe vapsei k tou xe vgei ena ksethwriasmeno portokali .. mallon thermos upostiriktis ton oranje en opsei k mundial poios kserei

    O orismos tou laterna, ftwxia kai filotimo… thumamai tote legame : “O kur Leuteris exei petuxei ton Jack Norris xwris eisitirio kai ton katevase katw”

    PS: Sorry gia ta greeklish alla stelnw apo ta ekswterika

  23. da vinci

    Πω πω τι μας θύμισες τώρα! Ο Βελγάκης έκανε μάθημα σε αρκετά τμήματα της Πολυεχνικής Σχολής Παν/μίου Πατρών (προσωπικά φοιτούσα στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών). Όλα όσα αναφέρουν οι προηγούμενοι είναι αληθή. Καλός επιστήμονας, άθλιος χαρακτήρας. Ένας θεός ξέρει πως τον πέρασα.

  24. Charis

    Άτιμε Φρέντο, με συγκίνησες… Με έφερες πίσω στο ΒΑ. Πώς θα ήθελα να κατηφορίσω 300m και να πάω για καφέ στο Πάρκο της Ειρήνης.

  25. Pan

    Ο μόνος που μπορεί να τον ενοχλήσει άσκοπα είναι ο Τσάκ Νόρρις.
    Που και αυτός πρώτα στο Μαγουλά πήγε…

  26. giannis

    Πανεπιστήμιο Πειραιά καθηγητής πληροφορικής: “Όταν σπούδαζα στην Αμερική είχα συμφοιτητή το Bill Gates. Αυτός διάλεξε τον δρόμο του χρήματος εγώ διάλεξα τον δρόμο της επιστήμης” τέζα το αμφιθέατρο…

  27. Gsak

    Μαθηματικό Σάμου….κόβομαι με 2….πάω στο γραφείο του κ.Κορνάρου…μου λέει για αυτό πήρες 2…βλέπουμε τα άλλα 2 θέματα και μου μανουριάζει ότι δεν τα έκανα σωστά…ρεύεται και 2 φορές χωρίς να πει συγγνώμη…ανεβάζει τις λύσεις στο site και είναι καρμπόν οι απαντήσεις μου….JESUS!

  28. Ceidas

    Ένα άλλο διαμάντι της σχολής μας στέλνει το παρακάτω μήνυμα :

    ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΟ Ι για τους επί πτυχίω….
    Καλούνται όσοι ενδιαφέρονται (και δικαιούνται) να συμμετάσχουν στις εξετάσεις του μαθήματος ΜΙΚΡΟ Ι να στείλουν mail στον υπογράφοντα.

    Το mail
    (α) θα σταλει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από το ceid,
    (β) θα έχει κενό body και
    (γ) το subject θα είναι της μορφής :

    2012micro1 ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΑΜ

    πχ 2012micro1 ΝΙΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ 1234

    ΠΡΟΣΟΧΗ στα λατινικά-ελληνικά, ΚΕΦΑΛΑΙΑ-πεζά και στο (1) ένα κένο ανάμεσα !!!

    Για να πάρουμε στη συνέχεια απάντηση στο mail μας από έναν που τύχαινε στη σχολή να έχει το ίδιο επώνυμο και κατά σύμπτωση η αποστολή του Παναθηναικού εκείνη την ημερομηνία ήταν στην Αυστρία για προετοιμασία!

    Αυτή τη στιγμή είμαι στο Ζέεφελντ της Αυστρίας για προετοιμασία, όταν τελειώσω με την προπόνηση θα κατέβω για εξετάσεις.

  29. Stam

    Πρωτοετής Φοιτήτρια ομογενής από το εξωτερικό πήγε καθυστερημένη να παραλάβει το βιβλίο της φυσικής ( λόγω και της καθυστερημένης ανακοίνωσης των ονομάτων των ομογενών εισακτέων ) και αναγκάστηκε να εξηγήσει τον λόγο της καθυστέρησης τότε ο κ. Βελγάκης της είπε : Εντάξει δεσποινίς δεν πιστεύω τώρα που είστε φοιτήτρια να θέλετε να πηγαινοέρχεστε στους γονείς σας (σ.σ. Ευρωπαϊκή χώρα ) εγώ πήγα να σπουδάσω στην Αμερική και τη μητέρα μου την ξαναείδα στο ΦΈΡΕΤΡΟ !!!!! κόκαλο η ΚΟΠΈΛΑ…

  30. Hc

    Sxolio16. …“Με το δικό μου ρολόι είναι 9 και 5″ stamathsa na diavazo edo yia na mhm ekragei o efkefalos mou paidia. Bravo yiamtis antoxes sas hlikrina.

  31. Nikos Gallis

    Ας φανταστουμε τη σκηνη οπου σε μια αντιστοιχη περιπτωση καποιος χτυπαει την πόρτα:
    ´παρακαλώ κ. Καθηγητά μπορω να σας διακόψω λιγο;¨
    ´ναι παιδί μου τι θελεις;¨
    ¨τίποτα, να διακοψω ηθελα¨

    Πάντως πέρα απο την πλάκα, ας εχουμε στο νου μας οτι υπαρχουν πολλοι φοιτητές που συνήθως εμφανίζονται χωρις καμία προεργασία για ενα σωρό άσχετα θεματα ή με αιτήματα που εξ ορισμού ειναι άτοπα. Ξέρω περίπτωση φοιτητή που χτύπησε την πόρτα και ρώτησε τον κ. Χ. του οποίου μόλις είχε δώσει το μάθημα: ´μηπως ξέρετε ποιος ειναι ο κ.Χ.;¨ Μιλάμε ο άνθρωπος δεν είχε πατήσει ουτε μια φορα ουτε τον καθηγητή του δεν ήξερε. Ακολούθησε το σχετικό αίτημα, δεν πήγα καλα, ειχα πυρετο αλλά τα ξέρω ολα κλπ κλπ μπλα μπλα, αλλά με γραπτό μονάδα. Αυτοί ειμαστε. Ας μπει μια τάξη και στο προσωπικό και στους φοιτητές για να αναδειχθεί επιτέλους ποιος δουλεύει.

    Συγνωμη για το μακροσκελές post.
    Να διακόψω ηθελα.

  32. Nikos

    Τι μου θυμίσατε τώρα… Τον συνάντησα μια φορά μόνο και ευτυχώς δε χρειάστηκε να δώσω το μάθημά του (έδωσα ξανά πανελλήνιες και πέρασα στο ΕΜΠ την επόμενη χρονιά).
    Το τιμημένο έτος 1993 λοιπόν, στην τρυφερή ηλικία των 17.5 ετών, έχω εισαχθεί στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς Πάτρας. Έχω πάρει το τραίνο κι έχω κατέβει από την Αθήνα στην Πάτρα για 2 μέρες για να πάρω τα βιβλία. Τότε δεν τα έδινε η γραμματεία αλλά ο ίδιος στο γραφείο του, κλασικά 12 με 1. Πηγαίνω κι εγώ ανυποψίαστος τη δεύτερη μέρα της παραμονής μου και χτυπάω την πόρτα του στις 12.45. Ακούω το “εμπρός” μπαίνω και τον βλέπω μπουκωμένο με ένα σάντουιτς. Του εξηγώ ευγενικά τι θέλω, μου απαντάει κοφτά “δε βλέπεις ότι τρώω και με διακόπτεις, έλα αύριο”, του εξηγώ ότι αύριο θα είμαι στην Αθήνα και μου απαντάει “όταν αποφασίσεις να εγκατασταθείς στην Πάτρα, έλα να σου δώσω και βιβλία”.
    Είχα ήδη μισοαποφασίσει να ξαναδώσω πανελλήνιες, αλλά αυτή μου η εμπειρία (πρώτη φορά έβλεπα καθηγητή πανεπιστημίου) με έπεισε ότι πρέπει να το κάνω.
    Τα συγκεκριμένα βιβλία φυσικά δεν τα πήρα ποτέ…

  33. Vassilis HMTY

    @Charis No 31
    Φίλαράκι η πιο καλή ανάμνηση από το Πανεπιστήμιο Πατρών (το οποίο επισκεπτόμουν καθημερινά επί δεκαετίας) είναι αυτή…. το Πάρκο της Ειρήνης…. Βάλε τον Σωτήρη ή την Δέσποινα να φτιάξουν καφεδάκι κάτω από τον πλάτανο και άραξε στο αεράκι…

  34. ceidst95

    Ρε παιδιά, επειδή εγώ είμαι πολύ παλιός για να ξέρω, ο Μαγουλάς είναι ο Ηλίας ο ψηλός που έκανε παλιά το εργαστήριο Φυσικής;

  35. Eleos

    LOHIA YEA VELGAKI EPITREPETEEEEE?

    Velgakis- Epitrepete….

    FOTITITHS 5oy ETOYS KAKOMIRIS KAKOMIROGLOU SAS ANAFERO LOHIA YEA VELGAKI POS EPITHIMO NA SAS ROTISO AN THA GINEI I DIALEXI AVRIO

  36. Raptaplan

    Μπροστά στον Αλεξόπουλο, με το γραπτά κάτω από τη μοκέτα 🙂 την μπουγάτσα και τον καφέ που έπρεπε να φέρεις για να το διορθώσει δεν πιάνει μια..!

    Χαιρερισμούς στην προεδράρα!

  37. dimitris

    Τι διάολο, με τα σώβρακα κάθεται στο γραφείο και θέλει να του φωνάζουν από την πόρτα;

  38. ThanasisG

    Να ‘σαι καλά ρε Φρέντο, με γύρισες 19 χρόνια πίσω!!! Στο πρώτο έτος τότε, στο ΒΑ που ανέφερε και ο φίλος παραπάνω, κάναμε πείραμα στο εργαστήριο Φυσικής Ι για τον βρασμό και έπρεπε να μεταφέρουμε ένα δοκιμαστικό σωλήνα με νερό που έβραζε για να το γυγίσουμε και να υπολογίσουμε τον ρυθμό εξάτμισης αλλά που λαβίδα να πιάσεις τον καυτό σωλήνα!!! Και έρχεται έξαλος ο κος Βελγάκης και τον πιάνει με γυμνά χέρια, έξαλος, φωνάζοντας ότι καθυστερήσαμε να τον ζυγίσουμε και αλλοιώσαμε τα αποτελέσματα των μετρήσεων!!!

    Να ‘σαι καλά!!!

    Κουράγιο εκκολαπτόμενοι συνάδελφοι Μηχανικοί!! Τα αεροπορικά εισητήρια για το εξωτερικό είναι πλεόν πολύ φτηνά!!!

  39. MixMix

    Σκηνικό από τη σχολή Μηχ Μηχ στο ΕΜΠ πριν λίγες μέρες.. Πλέον διανέμεται μόνο ένα σύγγραμα ανά μάθημα, και δυστυχώς αρκετά μαθήματα μας απαιτούν 2 βιβλία για να καλυφθεί η ύλη. Μετά από πολλά παράπονα, και αφού πολλοί φωτοτυπήσαμε ή αγοράσαμε το δεύτερο βιβλίο, βγήκε ανακοίνωση ότι θα μας δώσουν και το δεύτερο βιβλίο και πρέπει να πάμε να το δηλώσουμε. Το μάθημα αυτό το δίναμε 23/01, η ανακοίνωση βγήκε 14/01. Το ωράριο της γραμματείας (ώρες κοινού) είναι 11.30 με 13:30, συνήθως τις άλλες ώρες είναι κλειδωμένα ή δεν σε αφήνουν να μπείς (πίνουν καφέ κτλ.). Ώρα 11.20, μπαίνω και εγώ ο άτυχος να δηλώσω.. Αφού περνάω από ανάκριση για το τί θέλω, με προτρέπουν να ξαναέρθω μετά τις 11:30 που είναι οι ώρες κοινού. Αφού γίνομαι έξαλλος, με αυτά και με εκείνα τελικά με αφήνουν να δηλώσω και να φύγω να πάω σπίτι μου. Εκεί που επέλεγα λοιπόν σύγραμμα, βγάζω να checkαρω τον τίτλο στο κινητό γιατί δεν αναγράφονταν ο συγγραφέας στις δηλώσεις.. “Θα στείλεις και μήνυμα τώρα;” “Όχι, ελέγχω τον τίτλο του βιβλίου, αν δε σας πειράζει” “Να πας έξω, έχουμε και δουλειές”. Δε μίλησα γιατί πριν είχε γίνει αρκετός καβγάς. Οπότε στο τέλος και γω ο άμοιρος ρωτάω. Πότε θα μας δώσετε το βιβλίο; Μετά τις 23/01. Γιατί; Δε μπορούμε πιο γρήγορα, δεν είστε μόνο εσείς.. “Έρε μνημόνιο που σας χρειάζεται εδώ μέσα” και κάπως έτσι ξεκίνησε ο καβγάς.. Το βιβλίο ακόμα δε το χουμε δεί.

    Και ένα ακόμα ωραίο, από τα άπειρα που μπορώ να γράψω.. Στην τελεύταια απεργία των ΜΜΜ και αφού βγήκε ανακοίνωση από πρυτανεία, πολλές σχολές (ΗΜΜΥ κτλ) ακύρωσαν εξετάσεις, στέλνω mail για το τί θα γίνει στον πρόεδρο. “Μόνο αν υπάρξει καθολική απεργία μπορούμε να κάνουμε κάτι..” – “Μα είναι καθολική, όλα απεργούν!!!” “Α, καλώς, θα το εξετάσουμε.” Φυσικά η ανακοίνωση ότι “κάποτε θα γίνουν επαναληπτικές” βγήκε καμιά ώρα αφού δώσαμε το μάθημα την επόμενη..

  40. θοδωρης

    αυτον λοιπον τον φαντασμενο τυπο τον πληρωνει ο ελληνας φορολογουμενος να μορφωσει τα παιδια του. κ πολλους αλλους αργοσχολους. αλλα βλεπεις οι φοιτητες ανεχονται τα κομματα κ τους στρατιωτες τους αντι να τους στειλουν στο διαολο κ να ασχοληθουν με τα πραγματικα προβληματα του πανεπιστημιου. η ιδια κατασταση διαιωνιζεται κ ο εκαστοτε υπουργος παιδειας κωφευει. ΟΣΟ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΒΕΛΓΑΚΗΣ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ (ΦΟΙΤΗΤΕΣ) ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ (ΠΡΥΤΑΝΗΣ-ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ). Δυστυχως περιβαλλομεθα απο ΜΑΛΑΚΕΣ σε ολα τα επιπεδα.
    Το Βελγακη τον ειχα κ εγω καθηγητη. Δυστυχως ειναι ενας απο πολλους. Κανεις δεν κανει τιποτα.
    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ τωρα κυριοι του υπουργειου, εχετε τα κοτσια?? Εξω οι αργοσχολοι απο τα πανεπιστημια. Καθηγητες φοιτητες κ κομματα.

  41. gilgalant

    φιλε Θοδωρη, αυτο που λες ειναι πολυ σωστο, ομως το προβλημα δεν ειναι οτι οι φοιτητες ανεχονται τα κομματα και τους στρατιωτες τους. Απεναντιας… ανηκουν σε αυτα! (πολλοι απο αυτους τουλαχιστον)… οποτε ξαναγυρναμε στο κλασσικο προβλημα της Ελλαδας. Ποιος θα αξιολογησει ποιον; ο λαθος τον λαθος;;

    Πανεπιστημιο Πειραιως, εξεταστικη Ιουνιου (εχει σημασια) καπου πριν το 99, μπαινουμε στο αμφιθεατρο, δινουν θεματα, ερχεται ο καθηγητης, ρωταει για ερωτησεις, απανταει σε καποιες και λεει, οτι αλλο χρειαστειτε ρωτηστε τους βοηθους…
    Κανα διωρο μετα δινω γραπτο, αντιλαμβανομαι καποιο λαθος που εχω γραψει (λαθος νουμερο ερωτησης) και τρεχω σφαιρα στο γραφειο του καθηγητη να πω πως εγραψα την 3 στη θεση της 4 (η κατι τετοιο…)
    Χτυπαω πορτα, “εμπρος;”, ανοιγω, η γραμματεας του… “γεια σας, θελω να ενημερωσω τον κ. Καθηγητη για το ταδε…., α δεν ειναι εδω!, μα τον ειδα το πρωι, ναι αλλα εχει φυγει τωρα, και που ειναι;, στη Μυκονο!!!, ποτε θα γυρισει; τον Σεπτεμβρη!!!!
    Ο τυπος εδωσε θεματα και την εκανε με το πρωινο High Speed για καλοκαιρι!

    Αλλαγη σκηνικου, Πολυτεχνειο Kaiserslautern Γερμανιας, 2005, μαθηματικό… 4-6 Δευ-Πευ εκτος του μαθηματος ειχε ÜbungsRaum (δωματιο λυσης ασκησεων), δευτερα-τεταρτη ηταν ο ιδιος ο καθηγητης, Τριτη-Πεμπτη ο βοηθος του… μια δευτερα ερχεται απο πανω μου (ο καθηγητης φυσικα) και μου λεει…. “οχι ετσι την ασκηση Μακη. Λυσε την με τον αλλο τροπο. Δεν θα μπορεσεις ετσι!” (τους μη-γερμανους μας ξεραν και με τα μικρα μας ονοματα!)
    Μετα απορουμε που πανε καλυτερα απο εμας…

  42. Wizard

    Ειλικρινά, τόσο κομπλεξικό καθηγητή δεν έχω δει άλλο στα φοιτητικά μου χρόνια. Και να πεις ότι έκανε έρευνα ή κάποιο σημαντικό μάθημα; Γενική Φυσική δίδασκε. Και όλο γκρίνιαζε για το πανεπιστήμιο ότι είναι έτσι, είναι αλλιώς, στην αμερική ήταν οργανωμένα, δεν είχαμε καταλήψεις κλπ κλπ. Μάστορα, αφού σου άρεσε τόσο πολύ, γιατί δεν καθόσουν εκεί στο ΜΙΤ ή όπου αλλού ήσουν, να είσαι μέσα στη χλιδή και την οργάνωση και ήρθες εδώ να μας τα πρήζεις; (Μήπως σε έδιωξαν με τις κλωτσιές ή έφυγες νύχτα και ξέπεσες στην Πάτρα να κάνεις το δύσκολο;). Στην Αμερική έκοβες τους φοιτητές για πλάκα, ή έβαζες ανακοινώσεις να σου βαράνε προσοχή οι φοιτητές;

    Θυμάμαι είχε το κουσούρι, όποιος έγραφε καλύτερα στις εξεταστικές του, τον καλούσε στο γραφείο του για “περεταίρω εξηγήσεις”, για να βεβαιωθεί ότι έγραψε πραγματικά ή έκλεψε. Υπήρχε και μια φήμη ότι κάποιον που είχε γράψει πραγματικά καλά, του έβαλε χαμηλότερο βαθμό “για να προσπαθήσει περισσότερο”, αλλά αυτό πιθανώς να είναι ράδιο αρβύλα και το γράφω με επιφύλαξη (αν και από τέτοιους όλα να τα περιμένεις).

    Όταν ακούω για περικοπές στους πανεπιστημιακούς και για κλείσιμο τμημάτων, από τη μια στεναχωριέμαι γιατί υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι που παράγουν έργο και τους αξίζει τέτοια μεταχείριση, από την άλλη όταν θυμάμαι τον ακατομόμαστο και τους όμοιούς του, χαμογελάω σαρδόνια και σκέφτομαι “καλά να τους κάνουν μπας και θυμώσουν, ξαναγυρίσουν στο Αμέρικα και ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους”.

    Συγνώμη για το σκληρό ύφος, αλλά αν θέλουμε κάποτε να σώσουμε το μπαταρισμένο καράβι που λέγεται “εκπαίδευση”, πρέπει πρώτα να πετάξουμε τη σαβούρα στη θάλασσα. Και δε θέλεις διδακτορικό από το ΜΙΤ για να το καταλάβεις.

  43. Μαθητής_του_υποκειμένου

    Πολύ αστεία όλα αυτά δεν λέω αλλά κόψτε λίγο την πλάκα και σκεφτείτε αν σε μάθημα με ύλη 2 ωρών για να την μάθεις νεράκι και “θεωρητικά” επίπεδο δυσκολίας που δεν ξεπερνά τον πολλαπλασιασμό , υπάρχει καθηγητής που μπουκάρει μέσα την ώρα της εξέτασης και το 90% των μαθητών τον βλέπει για 1η φορά επειδή ο κ.Βελγάκης είναι πολύ μεγάλος καθηγητής για να αξιωθεί να κάνει μάθημα σε εμάς -τους ανίκανους να λύσουμε μια άσκηση- (όπως μας είχε αποκαλέσει μια φορά) και να λέει πως θα κάνετε μια άσκηση με δικό μου τρόπο που προφανώς ΟΥΤΕ ξέραμε ΟΥΤΕ κάναμε με τους μεταπτυχιακούς που για κάποιο λόγο κάνανε και τα 4 εργαστήρια τη χρονιά . Αυτό το υποκείμενο άρχισε να λέει τα άλλα μαθήματα κατώτερης βαθμίδας και το δικό του ανώτερης(πάλι καλά που δεν είπε ανώτατης -είναι μετριόφρων-) όπως αποκάλεσε και τον εαυτό του και άρχισε να μας βγάζει λόγο τη στιγμή που περιμέναμε να γράψουμε ! Επι 5 λεπτά κρατιόμουν με όλες μου τις δυνάμεις μη λυθώ στα γέλια , αλλά την επόμενη μέρα με αυτά που είδα και άοηθόκουσα μόνο γέλιο δεν μου ήρθε .

    ->Ο κ.Βελγάκης μηδενίζει αναφορές για οποιοδήποτε λάθος σε πράξη
    ->Ο κ.Βελγάκης δεν είναι ότι δεν σέβεται τον φοιτητή , τον ΜΙΣΕΙ ,
    ->Ο κ.Μαγουλάς έστριβε τσιγάρο και κάπνιζε στην εξέταση . Πρώτη φορά το είδα στη ζωή μου αυτό.
    ->Οι μεταπτυχιακοί έχουν απόκλιση από τις γνώσεις του κ.Βελγάκη 100% . Στη 2η αναφορά εκεί που πήρα σωστό στο διαγώνισμα ΑΝ διορθωθεί από τον κ.Βελγάκη θα θεωρηθεί ΛΑΘΟΣ και θα μηδενιστώ
    ->Στο 95%(ακριβές ποσοστό) των ερωτήσεων στους μεταπτυχιακούς θα πάρεις την απάντηση Δεν καταλαβαίνω/Δεν γνωρίζω/Ρώτα τον κύριο Βελγάκη/Τι με ρωτάς εμένα άντε διάβασε το βιβλίο
    ->Ο κ.Βελγάκης διορθώνει και βαθμολογεί την 4η και τελευταία από τις αναφορές . Μέχρι και σήμερα πάνω απο 3 δεν υπάρχει .
    ->Μερικά άτομα περίμεναν 2 εβδομάδες αναπλήρωση σε εργαστήριο , η οποία ήρθε μετά τις εξετάσεις , ενώ η λογική των θεμάτων της εξέτασης συμβάδιζε με αυτήν
    ->Αν τολμίσεις και ρωτήσεις τον κ.Μαγουλά οτιδήποτε σχετικό με το μάθημα θα καταλάβεις: 1ον) Είσαι ανεπιθύμητος
    2ον) Έχεις 2 δευτερόλεπτα να δικαιολογήσεις την αγένειά σου 3ον) Δεν ξέρει τι του γίνεται όσο αφορά το μάθημα 4ον) Καταλαβαίνεις ότι δεν θα μπορέσεις ποτέ να καταλάβεις τι ρόλο βαράει αυτός εκεί πέρα 5ον) πρέπει να ζήτησεις συγνώμη και να φύγεις.
    ->Αν ρωτήσεις τον κ.Βελγάκη κάτι όταν (και ΑΜΑ) τον δεις , υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σταματήσει και να δει μήπως πάτησε κάποιο ενοχλητικό ζωήφιο με το παπούτσι του
    ->Οι γνώσεις που πήραμε κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ήταν μηδαμινές
    ->Αντίθετα με τον νόμο απαίτησαν τις 2 πρώτες αναφορές μέχρι το τέλος μιας βδομάδας χωρίς να έχουμε ΚΑΝ βιβλίο
    ->Έμαθα από πρωτοετή πως μια φορά μπήκε ο μεταπτυχιακός μέσα στο μάθημα και τους είπε τα εξής “Παιδιά , σήμερα θα σας κάνει μάθημα ο κ.Βελγάκης . Τιμή σας , ΤΙΜΗ σας”

    Εύγε Ελλάδα

  44. e_re_glentia

    έλα μωρέ τώρα…ο ξακουστός psycho καθηγητής της αποκάτω (γεωγραφικά) σχολής:
    δίνουμε μάθημα Φαπαριές Ι (μονό εξάμηνο)…τα θέματα είναι κλασσικά γραμμένα σε σουαχίλι και έχουν τόση σχέση με τις διαλέξεις του στην αίθουσα, όσο ο διαφορικός λογισμός με την πρόσθεση…

    δεν καταλαβαίνουμε τον Χριστό μας λοιπόν, αλλά δεν μας κάνει και καμία φοβερή εντύπωση γιατί μια ζωή το παίζουμε πυθίες να βγάλουμε άκρη με τους τρελούς που μπλέξαμε

    δίνει όμως μαζί μας και ένας παλιός που έχει πάρει και Φαπαριές ΙΙ (ζυγό εξάμηνο), οπότε σηκώνει χέρι και λέει “μα κύριε καθηγητά αυτά είναι Φαπαριές ΙΙ”

    οπότε απαντά ο τιτανοτεράστιος προφέσορ:
    “και πως θες να περάσεις Φαπαριές Ι, αν δεν έχεις περάσει Φαπαριές ΙΙ;”

    η σχετικότητα του χρόνου σε όλο της το μεγαλείο…σαν να σου πουν “και πως θα περάσεις την Β Λυκείου, άμα δεν έχεις περάσει την Γ;”

  45. john

    O chuck norris μπαίνει στο γραφείο του Βελγάκη χωρίς ν’ακούσει “εμπρός”… Στις 15:33… Κι’ο Βελγάκης είναι μέσα…

  46. Aristotelis

    Υπήρξα φοιτητής και είμαι τώρα καθηγητής. Άρα έχω ζήσει την ιστορία και από τις δύο πλευρές. Το δικό μου γραφείο είναι πάντα ανοιχτό και δυστυχώς πολλές φορές – τις πιο πολλές – γίνεται κατάχρηση. Ιστορική η φάση όπου εμφανίζεται φοιτητής 10 λεπτά πριν πάω για εξετάσεις και ρωτάει “δάσκαλε, παίζει κανα sos?” Αν είσαι σε τμήμα με πολλούς φοιτητές και υπάρχουν τέτοια, τότε απλά δεν προλαβαίνεις να κάνεις τίποτε άλλο. Και για κάποιον που είπε για αξιολόγηση, ο κλάδος μας αξιολογείται διαρκώς, καθώς κρινόμαστε με βάση τις εργασίες που πρέπει να γράφουμε όταν δεν χτυπάει η πόρτα.

    Για να μην παρεξηγηθώ. Υπήρχαν και υπάρχουν καθηγητές που είναι απρόσιτοι, σοβαροφανείς, απόντες, άχρηστοι και κλικαδόροι. Αλλά υπάρχουν και άλλοι που είναι υπεύθυνοι και εργατικοί, προσιτοί και χρήσιμοι για την κοινωνία. Συνήθως η πρώτη κατηγορία διοικεί τη δεύτερη και εκεί είναι το πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων. Με το ίδιο σκεπτικό, υπάρχουν φοιτητές που έρχονται σε επαφή με τους καθηγητές για απορίες και σοβαρά θέματα και άλλοι που έρχονται για γλύψιμο και παρακάλια. Είναι κρίμα και άδικο να κρίνει κανείς από κάποιες περιπτώσεις το σύνολο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *