Flowchart για επικοινωνία με καθηγητές ώστε να μην ενοχλείτε άσκοπα

Συμβαίνουν εκπληκτικά πράγματα.

Όλα ξεκίνησαν από το χθεσινό κείμενο και φωτογραφία με τις σαφέστατες οδηγίες καθηγητή από το Πανεπιστήμιο Πατρών για το πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι φοιτητές που θέλουν κάποια πληροφορία από εκείνον ούτως ώστε να μην τον ενοχλούν άσκοπα.

Αν δεν το έχετε διαβάσει, ειλικρινά γιατί είστε ακόμα εδώ;

Σπεύσατε αυτή τη στιγμή και εδώ θα είμαστε για να τα ξαναπούμε. Θα σας πάρει 10 λεπτά. Χονδρικά, υπολογίστε:

  • 5′ για την ανάγνωση
  • 2′ για να γελάσετε
  • 1′ για να σκουπίσετε τα δάκρυα από το γέλια και να ηρεμήσετε από τον λόξυγγα (ΜΠΟΥ!)
  • 2′ για να το μοιραστείτε με όλους τους φίλους/γνωστούς/περαστικούς που μπορεί να βρείτε εκείνη τη στιγμή

Αφού, λοιπόν, το διαβάσατε και έχετε ενημερωθεί για κο Βελγάκη, κο Μαγουλά, “εμπρός” και τις διαδικασίες επικοινωνίες γενικότερα, συνεχίζουμε.

Θα σας κάνουμε μια ερώτηση για να δούμε αν το κατανοήσατε. Πείτε ότι είστε έξω από το γραφείο του κου Βελγάκη και χτυπάτε την πόρτα. Τί περιμένετε να συμβεί;

α) Να μην ακούσετε τίποτα
β) Να ακούσετε “εμπρός”
γ) Να ακούσετε εμπρός και να πείτε είτε “μπορώ (;) να” είτε “παρακαλώ, κύριε καθηγητά” είτε “κ. Βελγάκη………. ”

Παρακαλώ, απαντήστε τώρα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τέλος χρόνου.

 

 

 

 

 

Λοιπόν, αν απαντήσατε κάποια εκ των α), β) ή γ) τότε απαντήσατε λάθος κι αυτό διότι η σωστή απάντηση στην ερώτηση-παγίδα, είναι: Έπρεπε πρώτα να έχετε ρωτήσει τον Μαγουλά, κακώς βρίσκετε εκεί και ενοχλείτε άσκοπα!

Δεν το περιμένατε, ε;

Νομίζατε ότι είναι κάτι απλό, ε;

Είχατε την εντύπωση ότι εμείς αστειεύομαστε, ε;

ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.

Δεν. Παίζουν. Με. ΑΥΤΑ!

 

Όπως και νά ‘χει, με τη βοήθεια του Freeweird (site & twitter – να πάτε και να τον ακολουθήσετε, ως ανταμοιβή για την προσπάθεια του), κατασκευάσαμε ένα flowchart (διάγραμμα ροής) για να βοηθήσουμε και τους φοιτητές στο CEID Πατρών και τους φοιτητές στην Πάτρα και τους φοιτητές στην Ελλάδα γενικότερα.

Απαραίτητη προϋπόθεση, να έχετε διαβάσει το αρχικό κείμενο με τις διαδικασίες επικοινωνίας ώστε να μην ενοχλείτε άσκοπα τους καθηγητές.

Και, αλήθεια τώρα, αν δεν το έχετε διαβάσει ακόμα ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ; Διαβάστε το, λέμε!

OK.

 

Οπότε!

Σας παρουσιάζουμε:

Το flowchart για επικοινωνία με καθηγητές ώστε να μην ενοχλείτε άσκοπα

 

(έπος)

Και τώρα το συμβαίνει το εξής εκπληκτικό:

  1. Ο Freeweird κατασκεύασε διάγραμμα ροής για την επικοινωνία
  2. Άρχισαν να καταφθάνουν στο email της στήλης αντίστοιχες φωτογραφίες είτε από άλλους καθηγητές σε άλλα πανεπιστήμια είτε από άλλες ανακοινώσεις του συγκεκριμένου καθηγητή!
  3. Τα σχόλια του αρχικού κειμένου έχουν ΚΑΤΑΚΛΥΣΤΕΙ (το έγραψα αρκετά έντονα; Κ Α Τ Α Κ Λ Υ Σ Τ Ε Ι λέμε!) με κόσμο που μοιράζεται αντίστοιχες εμπειρίες που είχε είτε με τον ίδιο καθηγητή (και τον βοηθό του) είτε με άλλους σε άλλα πανεπιστήμια
  4. Δημιουργήθηκε twitter account αφιερωμένο σ’ εκείνον! Προσοχή – Μην του κάνετε mention και ενοχλήσετε άσκοπα.
  5. Γράφονται στα σχόλια στο blog/fb/twitter ατάκες τύπου “Chuck Norris Facts” για τους συγκεκριμένους καθηγητές (Yπενθύμιση: Η στήλη έχει γράψει τα δικά της facts για Κόκκαλη, Τζιοβάνι, Μπάγεβιτς και Μάκη 30Φυλλόπουλο). Παράδειγμα.

 

(Παρεμπιπτόντως, αν αφήσατε σχόλιο που φανερώνατε προσωπικά στοιχεία (όπως το email) των καθηγητών και απορείτε γιατί δεν έχουν δημοσιευτεί, μην απορείτε διότι απλούστατα δεν πρόκειται να δημοσιευτούν. Ελπίζω να έγινε κατανοητό από χθες που έγραψα το λόγο που το μουτζούρωσα, όπως ελπίζω να είναι σεβαστό)

 

Καταλαβαίνετε ότι με ΤΟΣΟ υλικό (συνεχίστε να συμμετέχετε) & η αυριανή ημέρα θα είναι αφιερωμένη στους εν λόγω καθηγητές.
Φρέντος // 19:20

Comments

  1. Efpraxia_z

    Απο τοτε που εμφανίστηκε ο Βελγακης στη ζωή μου (χθες), μου εχει χαρίσει ατελείωτα λεπτά υστερικού γέλιου. Επίσης, σκέφτομαι ειλικρινά να κολλησω αντίστοιχη ανακοίνωση εξω απο την πόρτα μου.
    Αυτο που θέλω να σημειώσω εδω ειναι οτι θα πρεπει να καταλάβουμε πως προφανώς και η επικοινωνία με τον κ. Βελγακη δεν λύνεται με ενα flow chart. Απαιτείται τουλάχιστον μοντέλο προσομοίωσης! Απλά εχω μια ανησυχία για το αν θα λύνεται (μη κάτσουμε να το φτιάξουμε και μας βγάλει κανένα does not compute).

  2. Panos

    Θα σας εξεπλητε το γεγονος οτι μολις μια χρονια τα τελευταια χρονια αλλαξε ο καθηγητης του εργαστηριου Φυσικης Ι και ΙΙ (τον αντικατεστησε ο Κουζουδης -αλλη φιρμα-) και ο αριθμος των μαθητων που περασε ηταν 5πλασιος του συνολου ολων των αλλων χρονων?

    Μεγαλες Βελγακη, τα χρυσα σου δοντια και τα στραβα γυαλια θα μεινουν για παντα χαραγμενα στην ψυχη…

    υγ. ημουν στο ετος Κουζουδη, thanks dear god…

  3. trapezokomos

    μόλις πληροφοήθηκα από τους σπιούνους μου ότι προκλήθηκε τεράστια εμπλοκή στο ΤΕΛΕΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ του πανεπιστημίου και κινδυνεύει να καταρρεύσει όλο το σύστημα παιδείας…ο λόγος;Ο Μαγουλάς ήθελε να ρωτήσει κάτι τον Βελγάκη…πήγε που λες ο Μαγουλάς στο γραφείο του Μαγουλά και δεν ήταν εκεί.δεν μπόρεσε να μιλήσει με τον Βελγάκη γιατί δεν είχε μιλήσει πρώτα με τον Μαγουλά να δει αν μπορεί να του λύση την απορία….για την ιστορία ο Μαγουλάς ακόμα παραμιλάει στους διαδρόμους και προσπαθούν κάτι κύριοι με ασπρα ρούχα να τον πείσουν να μπεί στο λευκό βανάκι και να φορέσει κάτι λευκά ζωνάρια!

  4. Christos

    “κόσμο που μοιράζετε”;;

    Ε όχι ρε Φρέντο να αρχίσεις κ συ τα λάθη με τα -ε και -αι!

  5. chris

    Φωτογραφίες από ανακοινώσεις σε βιβλιοθήκες να στείλω ή είναι off topic? 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *