#1morekm Μάρτιος 2013 – Κυριακή, 03/03, 09:30, Ακρόπολη

Δεν έχω χρόνο, πες τα γρήγορα: Αυτή την Κυριακή, 03 Μαρτίου, έχουμε επίσημο #1morekm στην Ακρόπολη. Σημείο συγκέντρωσης, έξω από το σταθμό μετρό “Ακρόπολη”. Στις 09:30. Θα τρέξουμε από 4 μέχρι 8 χιλιόμετρα.

 

Έχω άφθονο χρόνο, πες τα αναλυτικά: Όλα ξεκίνησαν ένα κρύο, βροχερό πρωινό του 2011. Αν δεν με απατάει η μνήμη μου, ήταν Δεκέμβριος. Στο ραδιόφωνο έπαιζε ένα παλιό, αμερικάνικο τραγούδι. Και τότε, μου ήρθε μια ιδέα: Μήπως να έριχνα και λίγο πάπρικα στο ποπ κορν που μασουλούσα; Θα γινόταν λίγο πιο καυτερό (αλλά όχι πολύ πιο καυτερό), ακριβώς όπως έπρεπε δηλαδή. Κι έτσι έριξα. Μόνο που μ’ έπιασε φτέρνισμα. Αψού! Αψού! ΑΨΟΥ! Το μάτι μου έπεσε πάνω στα παπούτσια τρεξίματος. Με κοίταζαν στενοχωρημένα, είχα να τα πατήσω πάνω από 10 μέρες. Λες να πήγαινα αύριο για τρέξιμο;

 

[… προχωράμε 2μιση χρόνια μπροστά …]

 

Ωραία δεν θα ήταν να κάναμε ένα από τα #1morekm στην περιοχή της Ακρόπολης;

E, θα κάνουμε.

 

Τί είναι το #1morekm: Μια Κυριακή κάθε μήνα, με ενημέρωση που γίνεται από social media (facebook, twitter, twitter hashtag, blog, newsletter, instagram κλπ), συγκεντρωνόμαστε σε κάποιο γνωστό σημείο της Αττικής για τρέξιμο. Μέχρι στιγμής έχουμε βρεθεί σε Υμηττό, Καβούρι, Φάληρο, Ακρόπολη και συνεχίζουμε. Είναι ευπρόσδεκτοι όλοι όσοι θέλουν να τρέξουν, έχοντας βέβαια ένα μίνιμουμ αντοχής τα 3 χιλιόμετρα (αν όχι, τότε βάλτο στόχο και έλα την επόμενη φορά). Συγκεντρωνόμαστε 10+ δρομείς και αποδεικνύουμε κάθε φορά ότι η παρέα βοηθάει να τρέξεις παραπάνω από το κανονικό σου, τρέχοντας συνήθως 4 ή 6 ή 8 χιλιόμετρα, ο καθένας όσο επιθυμεί, με χαλαρό ρυθμό. Ακολουθεί τσιμπούσι με lovebars (έτσι βαπτίσαμε τις χειροποίητες ενεργειακές μπάρες που κερνάμε), ισοτονικά, φρούτα και νερά.

Ενθαρρυντικές φωτογραφίες και κείμενο για να γνωρίζεις τι είναι το #1morekm.

Όποιοι επιθυμούν να συμμετάσχουν αρκεί ν’ αφήσουν ένα σχόλιο εδώ ή να το πουν στο twitter με hashtag #1morekm ή να στείλουν email στο ofreddos ΠΑΠΑΚΙ gmail.com. Ελάτε μόνοι ή με παρέα, ακόμα κι αν προκύψει την τελευταία στιγμή, δίχως ειδοποίηση. Η διαδρομή μας χωράει όλους.

Όλες οι χρηστικές πληροφορίες είναι 12. Ακολουθούν αναλυτικά:

1. Χάρτης, διαδρομή και σημείο έναρξης

Σημείο έναρξης: Η κόκκινη πινέζα (1)

Διαδρομή: Από το 1 έως το 10. Ουσιαστικά κάνουμε ευθεία (1 – 2 – 3), κύκλο δεξιά (4), επιστρέφουμε στο αρχικό σημείο (5), ξανά ευθεία, κύκλος δεξιά (6-7-8-9), επιστροφή στο αρχικό σημείο (10). ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΤΕ – ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, είναι σημεία πλοήγησης. H διαδρομή είναι 3.5 χιλιόμετρα από το 1 έως το 5 και άλλα 4.5 από το 5 μέχρι το 10. Θα στενάξουν τα πλακόστρωτα!

2. Ημέρα: Κυριακή 03 Μαρτίου 2013

3. Ώρα έναρξης: 09:30

4. Δελτίο Καιρού
11 βαθμοί, 4 μποφόρ αέρας (που λόγω άπλας θα είναι αισθητός) και μερικές ψιχάλες. Αναλυτικά ο καιρός της συγκεκριμένης περιοχής. Κάτι σημαντικό, για όσους έχουν αμφιβολία: Αν έχει ήλιο, θα πάμε. Αν έχει σύννεφα, θα πάμε. Αν ψιχαλίζει, θα πάμε. Αν βρέχει, θα πάμε. Αν ρίχνει καρέκλες, θα πάμε. Αν έχει θεομηνία σαν αυτή της περασμένης Παρασκευής, ίσως να μην πάμε. Ίσως.

Κι αν δεν το πιστεύεις, δες πόσοι μαζευτήκαμε πρωινιάτικα, στα κρύα του βουνού, την περασμένη φορά που έβρεχε:

28!

 

5. Τόπος έναρξης: Σταθμός μετρό Ακρόπολη (χάρτης). Μην κάθεστε έτσι. Συστηθείτε στους γύρω σας. Το πολύ πολύ να λένε οι τουρίστες “Καλέ τι ευγενικοί που είνα οι Έλληνες γύρω από την Ακρόπολη; Ερχόντουσαν όλοι και μου συστήνονταν! Βέβαια, ντυνόντουσαν λίγο περίεργα για πρωινό Κυριακής αλλά ΟΚ γούστα είναι αυτά”.


6. Οδηγίες πρόσβασης:
Με προαστιακό/τρένο/μετρό και κατεβαίνετε στη στάση “Ακρόπολη”. Με αυτοκίνητο, δείτε τον χάρτη, ουσιαστικά έρχεστε από λεωφόρο Συγγρού, στρίβετε μέσα στη Χατζηχρήστου και παρκάρετε (όχι ιδιαίτερα εύκολα) στην περιοχή πίσω από το μουσείο της Ακρόπολης.

Aν ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο, ρωτήστε εγκαίρως με email στο ofreddos@gmail.com. Αν δεν έχετε μεταφορικό μέσο, πείτε το μου εγκαίρως και θα το φροντίσουμε, έρχεται κόσμος από τα πέρατα της γης για να τρέξει στο #1morekm, όλο και κάποιος θα περνάει από εσάς.

7. Αναμενόμενη διάρκεια (ΜΟ): 30′ για τα 4 χλμ και 65′ για τα 8 χλμ

8. Προτεινόμενος ρουχισμός
: Η αλήθεια είναι πως αν έχεις ένα καλό ζευγάρι (= που να αγόρασες τα τελευταία 2 χρόνια και να είναι για τρέξιμο) παπούτσια τρεξίματος, δεν χρειάζεσαι άλλη συμβουλή. Για πάνω t-shirt με αντιανεμικό ή φούτερ και για κάτω σορτς ή φόρμα, αυτό είναι όλο. Και σκούφο/γάντια αν σας ενοχλεί το κρύο (διότι υπάρχουμε κι εμείς που το θέλουμε το κρύο διότι μας τσιτώνει)

9. Pro tip: Κάντε ζέσταμα (έστω 200 μέτρα περπάτημα) πριν ξεκινήσουμε να τρέχουμε. Μη ντρέπεστε. Κάντε ζέσταμα!

10. Τι να φέρεις:
Νερό & καλή διάθεση. Τα υπόλοιπα τα φροντίζουμε εμείς. Και, ναι, θα έχει χειροποίητα LOVEBARS για σνακ μετά το τρέξιμο. Τί είναι τα LOVEBARS; Σκεφτείτε ταχίνι, μέλι, καρύδια, κράνμπερις, κουκουνάρι και άλλα θρεπτικά συστατικά, δίχως ζάχαρη, όλα σε μικρές χειροποίητες μπάρες που διαθέτουμε και μοιράζουμε άφθονα.

11. Μουσική
: Eυκολάκι. Thrift Shop feat. Wanz (Macklemore & Ryan Lewis)

12. Αν θες να λαμβάνεις email ειδοποίησης για το #1morekm (ειδοποίηση για ημέρες που συγκεντρωνόμαστε, άρθρα για τρέξιμο, δωρεάν συμμετοχές σε αγώνες): Συμπλήρωσε το email σου στην παρακάτω φόρμα

 

Θα λάβεις email επιβεβαίωσης εγγραφής. Ανά πάσα στιγμή μπορείς να ξεγραφτείς (έχω όμως το δικαίωμα να σας κάνω μούτρα και μεταμεσονύκτιες αναπάντητες μεθυσμένος). Ενημερωτικά, χρησιμοποιώ την πλατφόρμα newsletter “Mailchimp”.

 

Τα λέμε εκεί. Ετοιμαστείτε για ανηφόρες!
Φρέντος // 14:30

Comments

  1. Βασίλης

    Αν θέμε να πάρουμε κανά πράμα (αλλαξιά ας ούμε) που θα το αφήσουμε;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *