Ημιμαραθώνιος Αθηνών: Συμβουλές και χρήσιμα λινκς

(Ακολουθεί τo κείμενο που έλαβαν από χθες στο email τους τα μέλη του #1morekm. Το newsletter περιλαμβάνει tips για τρέξιμο, ενημερώσεις για αγώνες & πληροφορίες για #1morekm συγκεντρώσεις. Εγγραφή ελεύθερη)

 

Καλημέρα σε όλους,

αυτή την Κυριακή έχει αγώνα δρόμου για 21, 5 και 3 χλμ.

Μερικές συμβουλές για όσους θα συμμετάσχουν (με έμφαση στα 21χλμ).

1. Ο ημιμαραθώνιος ξεκινάει στις 09:00. Λίγες ώρες νωρίτερα θα έχει αλλάξει η ώρα. ΠΡΟΣΟΧΗ.

2. Τα 5χλμ ξεκινάνε στις 11:45. Χαλαραααααααά.

3. Σύμφωνα με το Δελτίο Καιρού αναμένεται να έχει 16 βαθμούς με συννεφιά με κατά τόπους ηλιοφάνεια μέχρι τις 12 και κατόπιν μόνο ήλιο. Θα κάνει ζέστη παρά το πρωινό της ώρας και αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να πίνετε αρκετά υγρά (νερό/ισοτονικά) κατά τη διάρκεια της διαδρομής – μην το αμελήσετε. Το καλό είναι ότι θα έχει σταθμό (όπου παίρνετε νερό, όχι όπου αράζετε τύπου “κολλητέ, τσάκω ένα ισοτονικό και μέχρι να το φτιάξεις βάλε να γίνεται και μια
ποικιλία, ναι;”) ανά 4 χλμ οπότε δεν θα λείψουν σε κανένα σημείο του αγώνα.

4. Αντιηλιακό και καπέλο. Καθώς και ελαφρύ ντύσιμο.

5. Καθόλου (που σημαίνει το πολύ 1 ποτό) αλκοόλ προπαραμονή και παραμονή.

6. Άφθονα ζυμαρικά (που σημαίνει μακαρόνια με λίγο σάλτσα και τυρί όχι χειροποίητες φαρφάλες γεμιστές με ροκφόρ και σάλτσα με κρέμα γάλακτος και σκόρδο στην οποία έχουν βάλει γαρίδες και οστρακοειδή πριν έρθει το προφιτερόλ με τις 3 μπάλες παγωτό) στα γεύματα του Σαββάτου

7. Καθόλου “άσκηση της τελευταίας στιγμής”. Δεν είναι Πανελλήνιες, να διαβάζεις μέχρι πριν μπεις. Το αντίθετο. Όσο πιο ξεκούραστοι, τόσο καλύτερα (εδώ είναι το σημείο που λέτε “Α, υπέροχα! Ξεκουράζομαι εδώ και 3 μήνες γιατί από τότε έχω να τρέξω” και εγώ λέω “Βρε πονηρέ, δεν εννοούσα αυτό”)

 

 

Χρήσιμα Λινκς:

1. Πρόγραμμα Διοργάνωσης (link)

2. Πρόγραμμα Ημιμαραθωνίου (link)

3. Χάρτης Διαδρομής Ημιμαραθωνίου (link) και ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ χάρτης Διαδρομής Ημιμαραθωνίου (link) (τρελό γέλιο ο τύπος με τα άσπρα που είναι σε κάθε φωτογραφία!)

4. Πρόγραμμα 5 χιλιομέτρων (link)

5. Χάρτης Διαδρομής 5 χιλιομέτρων (link)

6. Το twitter account του #1morekm (LINK)

 

Σημείο συνάντησης:

Η εκκίνηση των 21χλμ είναι από το Σύνταγμα (ναι!) με κατεύθυνση προς Λεωφόρο Αμαλίας και ο τερματισμός είναι στο Ζάππειο. Προτείνω για σημείο συνάντησης πριν την εκκίνηση τα σκαλιά του μετρό επί της πλατείας Συντάγματος στις 08:30 και για σημείο συνάντησης μετά τον τερματισμό τα σκαλιά του Ζαππείου Μεγάρο. Γενικά, όπου δείτε σκαλιά, εκεί θα είμαστε.

(Και εδώ είναι το σημείο που θα έρθει ένας λαχανιασμένος και γδαρμένος  και θα πει “Τί μαλακία ιδέα ήταν αυτή, να βρεθούμε στα σκυλιά του Ζαππείου; Με κυνηγούσαν 30′ τα παλιόζωα! Τελευταία φορά που δίνω ραντεβού στα σκυλιά”. Οπότε διευκρινίζω: Στα σκαλιά θα βρεθούμε, στα ΣΚΑΛΙΑ!)

Ίδια σημεία συνάντησης ισχύουν και για τα 5 χιλιόμετρα (30′ πριν την εκκίνηση και απ’ όταν τερματίσετε).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ό,τι σχετικό με τον αγώνα μοιραστείτε σε social media (ιδίως twitter & instagram), να το συνοδεύετε με το #1morekm ώστε να το βλέπουμε όλοι.

 

Χαιρετισμούς & Καλή Επιτυχία. Γουφ.
Φρέντος //11:15

Comments

  1. Βασίλης

    Ωραια κουρσα ο ημιμαραθωνιος! τη χαρηκα και βελτιωσα κ αρκετα το χρονο μου! Η βασ σοφιας ητανε λιγο πακετο γιατι πηγαινε κανα τριαρι χλμ ανηφορα… προταση προς τους διοργανωτες: να περναει η διαδρομη κ απο μοναστηρακι-θησειο-διονυσιου αεροπαγιτου, περιμετρικα της ακροπολης δλδ, αντι να εχει δυο στροφες…
    Με χαρα είδα και αρκετούς ξένους που ειχαν ερθει για να τρεξουν τη διαδρομη!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *